«Հիվանդանոցային սոցիալական աշխատողի հիմնական ուղիները
- Սուր հիվանդություններ /օրինակ` զանազան սուր ինֆեկցիաները, աղեստամոքսային խանգարումներ, ասթմա և այլն/. կարճաժամկետ միջամտություն սոցիալական աշխատողի կողմից
- Քրոնիկ հիվանդություններ /օրինակ` երիկամային սուր անբավարարություն, լյարդի ցիռոզ, պարբերական հիվանդություն.նրանցից շատերը ստանում են հաշմանդամության կարգավիճակ և կենսաթոշակ/. միջնաժամկետ միջամտություն սոցիալական աշխատողի կողմից
- Թերմինալ հիվանդություններ /օրինակ` ծանր, անբուժելի հիվանդություններ, որոնք ավարտվում են մահվան ելքով/. երկարաժամկետ միջամտություն սոցիալական աշխատողի կողմից։
Սոցիալական աշխատողի դերը «Հավատ» “Վատ լսող երեխաների զարգացման” կենտրոնում
40 հիմնական ծանրալսող երեխաների և ծնողների հետ զանազան կարիքների և խնդիրների գնահատում /անհատական հարցազրույցի և հարցաթերթիկի մեթոդներ/
Սոցիալական խորհրդատվություն ծնողների հետ հիմնախնդիրների լուծման նպատակով, աջակցություն դպրոց ընդունվելու համար, օրինակ “Դասի և դասասենյակի հարմարեցում լսողության խնդիր ունեցող աշակերտի կարիքներին” պաշտոնական ուղեցույցի տրամադրում
Աշխատանքային տունայցի իրականացում անհրաժեշտության դեպքում` առավել լավ հասկանալու և խորապես ուսումնասիրելու երեխաների սոցիալական իրավիճակը:
Մասնագիտական համագործակցություն պետական, հասարակական կազմակերպությունների հետ, սոցիալական ծառայություների, ներառական մանկապարտեզների և դպրոցների հետ` ուղղորդելու երեխաներին և լուծելու հիմնախնդիրները
Ամանորյա և
ամառային հանդեսներին «Արաբկիր» շրջանի թաղապետարանի և «Քեզ հետ» բարեգործական կազմակերպության կողմից գեղեցիկ նվերներ, հյուրասիրություններ մեր փոքրիկ շահառուների համար
«Քեզ հետ» Բ.Հ.Կ.-ն վերջին տարիներին միշտ ուրախացրել է սոցիալական աշխատողի կողմից ներկայացված 40 հիմնական ծանրալսող շահառուներին՝
խաղավարների ուրախ ծրագիր, նվերներ, հյուրասիրություն և այլն..
խաղավարների ուրախ ծրագիր, նվերներ, հյուրասիրություն և այլն..
«Արաբկիր» վարչական շրջանի թաղապետարանի և սոց. աշխատողի համագործակցության արդյունքում, ամեն տարի, դպրոց ընդունվող ծանրալսող երեխաներ ստացել են գրենական պիտույքներ և գեղեցիկ պայուսակներ
Հունիսմեկյան միջոցառումներ՝ «Արաբկիր» թաղապետարանի կողմից էքսկուրսիոն այց կենդանաբանական այգի և հյուրասիրության կազմակերպում ծանրալսող շահառուների համար
Երևանի քաղաքապետարանի կողմից ևս հետաքրքրիր տոնական միջոցառում էր կազմակերպվել նաև մեր ծանրալսող շահառուների համար, ովքեր վայելեցին հունիսմեկյան տոնական շունչը. մուտֆիլմերի դիտում, գեղեցիկ և պիտանի նվերներ:
Սոցիալական աշխատողի հիմնական
մասնագիտական մեթոդները
- Անհատական մեթոդ-երբ
սոցիալական
աշխատողը
շահառուների և ծնողների հետ անցկացնում է անհատական հարցազրույցներ, հիմնական տվյալների հավաքագրում և գնահատված կարիքների հիման վրա անցկացնում սոցիալական
խորհրդատվություն, ուղղորդում տարբեր սոցիալական ծառայություններ:
- Խմբային
մեթոդ-երբ սոցիալական աշխատողը գործ է ունենում շահառուների/ծնողների խմբի
հետ
ապահովելով
անհրաժեշտ
ինֆորմացիա
սեմինարների
միջոցով, թրեյնինգներ
մասնագետների
համար` գտնելու խնդրի լուծման լավագույն տարբերակներ:
Մասնագիտական հիմնական դերերը հիվանդանոցում
·
Ակտիվ ունկնդիր
·
Կրթող/սովորեցնող
·
Կարիքները գնահատող
·
Խորհրդատու
·
Ռեսուրսների հայթայթող
·
Ֆոնդհայթայթում
·
Սոց. մեդիատոր /սոց. ցանցերում, ԲՀԿ-ներ՝ շահառուներին հրատապ օգնելու համար/
·
Վարքը/մոտիվացիան փոփոխող
·
Կազմակերպիչ/կոորդինատոր
·
Սոցիալական քաղաքականության մշակող/վելուծող
Հիվանդանոցում “Սոցիալական աշխատանք” մասնագիտության արդյունքները
· Երեխաների բավարարված կարիքները. ձեռքբերված անհրաժեշտ պարագաները` լսողական սարքեր, սայլակներ. քայլակներ, վերականգնողական ծառայություններ. ուղղորդում և այլն
·
Անապահով երեխաների սննդի, հիգիենիկ պարագաների, պետպատվերից դուրս դեղորայքի, անալիզների
ֆինանսական
աջակցություն,
ճանապարհածախսի
լուծում,
·
Ընտրված երեխաների ուղղորդում Բժշկասոցիալական Փորձաքննության հանձնաժողով /ԲՍՓՀ/ և հաշմանդամության կարգավիճակի և կենսաթոշակի, անհատական բժշկական վերականգնողական ծրագրերի նշանակում
·
Որոշ երեխաներ ուղղորդվել են սոցիալական ծառայության տարածքային գործակալություն, ում նշանակվել են “Փարոս” աղքատության ընտանեկան նպաստ:
·
Սոցիալական աշխատողը փորձել է լուծել կարիքավոր երեխաների գործազուրկ ծնողների զբաղվածության խնդիրը, ուղղորդելով նրանց` համայնքային զբաղվածության տարածքային կենտրոններ, ուր գրանցվել են և ձեռք բերել աշխատանք գտնելու հնարավորություններ:
·
Սոցիալական աշխատողի աջակցությամբ կազմակերպվել է ծանրալսող և այլ հատուկ կարիքներ ունեցող երեխաների ինտեգրում ներառական կրթական համակարգում, ուր նրանք
լավ սովորում են և ունեն բազում հաջողություններ։
«Հիվանդանոցային սոցիալական աշխատանքի» ծրագրի առաջարկություն
և քննարկումներ ՀՀ Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի և ՀՀ Առողջապահության փոխնախարարների հետ
Ինչքան երեխայի հիվանդությունը ծանր է և սոցիալական խնդիրները բազմաթիվ են, այնքան այն մեզ՝ մասնագետներիս, ավելի է կոփում, դարձնում առավել ճկուն, հմուտ և ավելի հոգատար։»
Комментариев нет:
Отправить комментарий